Maak je gebruik van het Cisco Broadsoft telefonie platform? Of, anders gezegd, telefonie uit de Cloud oftewel KPN Eén?
Dan hebben wij de volgende belangrijke mededeling: de bel-app I AM wordt binnenkort vervangen door de Webex-app.
Per 30 juni moeten alle I AM bel-app gebruikers omgezet zijn naar Webex. Inloggen in I AM blijft wel werken maar wordt niet meer door Cisco ondersteund.
Het overstappen van de I AM bel-app naar de Cisco Webex-app is eenvoudig maar moet wel door ons begeleid worden.
Voor wie Webex nog niet kent
Webex is veilig en onder één account te installeren op zowel je smartphone als PC/laptop. Kortom, je bent optimaal bereikbaar en kunt het op elk device gebruiken. Naast de uitgebreide functies van Webex kun je eenvoudig bellen, gebeld worden en videovergaderingen plannen om optimaal samen te werken in de zogeheten ruimtes.
Ben je nog niet over van I AM naar Webex? Of wil je meer weten over de mogelijkheden en Webex proberen? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder!