CRM Integratie met toegevoegde waarde integreren met je telefonieomgeving
InBusiness-ICT werkt samen met Third Party CRM integrator Red Cactus. Met de door hun ontwikkelde software genaamd Bubble integreer je je favoriete CRM applicatie met nagenoeg elke telefonieomgeving. In ons geval Cisco Broadsoft.
Check hier of je applicatie gekoppeld kan worden en met welke beschikbare functionaliteit.
Hoe werkt de CRM Integratie
Bij een inkomende/uitgaande oproep zie je alvorens het tot stand komen van het gesprek, direct een pop-up window op het beeldscherm met relevante klantinformatie. De pop-up window is voorzien van 4 snelkiestoetsen die kunnen worden voorzien van een actie. Een actie onder één van de snelkiestoetsen kan zijn het openen van een klantkaart. Na het gesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart inclusief een belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek.
In Bubble worden de telefoonnummers met naam geregistreerd. Dit kan handig kan zijn als een relatie terugbelt en niet weet door welke collega hij of zij is gebeld. Bekijk de video om te kunnen beoordelen of deze CRM Integratie helpt om de communicatie efficiënter te organiseren.
– Direct in een window relevante klantinformatie beschikbaar
– Met één muisklik de juiste relatie openen en/of actie uitvoeren
– Zien met welke medewerker je relatie als laatste heeft gesproken
– Efficiënt en snel werken door minder handelingen