Haal het maximale uit je klantenservice

Terug naar overzicht

Hoe goed is jouw telefonische bereikbaarheid écht? Elke klant telt, en met de nieuwe rapportages in het telefonie beheerportaal OneBase, krijg je direct inzicht in jouw prestaties én verbeterpunten. Of je nu een klein team runt of een groot callcenter beheert, wij helpen je de beste klantervaring te bieden!
 
Wat betekent dit voor jou?
Met de nieuwe rapportages in OneBase transformeer je data in directe acties. Stel je voor: wachttijden worden korter, klanten worden sneller en nauwkeuriger geholpen, en jouw team werkt efficiënter dan ooit. De nieuwe rapportages bieden niet alleen overzicht, maar ook de tools om direct verbeteringen door te voeren.

Een wachtrij-rapportage op maat voor elke medewerker


Basic wachtrij
Eenvoudig gespreksverdeling en wachtrijen beheren. Perfect voor kleinere teams die overzicht willen zonder onnodige complexiteit.

Standard wachtrij
Toegang tot geplande rapportages die inzicht geven in wachttijden, gespreksduur en prestaties.

Premium wachtrij
Realtime rapportages voor direct inzicht in wachttijden en afhandelsnelheden met intelligente gespreksrouting.

Supervisor
Bekijk rapportages van medewerkers met zowel een Premium, Standard en een Basic wachtrij. Overzichtelijke data over wachttijden, gespreksafhandeling en teamprestaties. Gebruik deze inzichten om knelpunten snel op te lossen en verbeteringen door te voeren.


Ontdek vandaag nog wat de rapportages in OneBase voor jouw bedrijf kunnen betekenen!