CRM integratie met toegevoegde waarde integreren met je telefonieomgeving
InBusiness-ICT werkt sinds kort samen met Third Party CRM Integrator Red Cactus.
Met de door hun ontwikkelde software genaamd Bubble integreer je je favoriete CRM applicatie met nagenoeg elke telefonieomgeving. In ons geval Cisco Broadsoft.
Hoe werkt de CRM Integratie
Bij een inkomende/uitgaande oproep zie je alvorens het tot stand komen van het gesprek, direct een pop-up window op het beeldscherm met relevante klantinformatie zoals bedrijfsnaam, de contactpersoon en het telefoonnummer van de beller.
De pop-up window is voorzien van 4 snelkiestoetsen die kunnen worden voorzien van een actie.
Een actie onder één van de snelkiestoetsen zijn volledig zelf te personaliseren. Zo kun je ervoor kiezen om een notitie uit de klantkaart te laten zien, zodat je direct alle relevante informatie van jouw klant bij de hand hebt. Daarnaast zie je ook gelijk met welke collega de beller voor het laatste contact heeft gehad.
Na het telefoongesprek is het mogelijk automatisch een gespreksregistratie weg te schrijven onder de klantkaart inclusief een belnotitie die je hebt gemaakt tijdens het gesprek.
Je kunt meerdere CRM-pakketten koppelen. Per CRM-pakket kun je de pop-up instellen zodat de koppeling bij elk pakket optimaal werkt. Op dit moment koppelt de Bubble-integratie met ongeveer 100 CRM-pakketten, waaronder bekende tools als Cisco, Realworks, Salesforce, Afas en Teamleader.
Check hier of je applicatie gekoppeld kan worden en met welke beschikbare functionaliteit.
Ben je net zo enthousiast over dit nieuwe systeem als wij?
Bekijk de video om te kunnen beoordelen of deze CRM integratie helpt om jouw communicatie efficiënter te organiseren!