Een partner die wijst op zaken die ons nog niet waren opgevallen

Terug naar overzicht

Op het moment dat de medewerkers van ConDoor uit Zeewolde niet bereikbaar zouden zijn, staat alles stil.

De producent van geïsoleerde overheaddeuren voor bedrijfsgebouwen en woonhuizen kent ruim 80 mobiele abonnementen, waarvan een deel geïntegreerd is met een vast nummer.

Medewerkers op de ICT-afdeling Jordi Kerkhof en Arno Cornelissen wilden graag vanuit één portal alle telefonie gerelateerde zaken kunnen beheren. Behalve in Zeewolde heeft ConDoor namelijk nog een vestiging, in Emmen. “De support vanuit één partner zoals InBusiness ICT is voor ons heel belangrijk. Op het moment dat we hen bellen, kan één van onze medewerkers niet verder. We willen dan echt snel schakelen. Dat lukt heel goed met InBusiness ICT, ze helpen meteen.”

Assertief

Behalve support telt beheer zwaar voor het in overheaddeuren gespecialiseerde bedrijf. “We doen veel dingen zelf, maar willen ook vragen kunnen neerleggen. Want hier op onze afdelingen wil iedereen snel door kunnen werken.” In de zoektocht naar een ICT-beheerder zocht het bedrijf een behulpzame partij die meedenkt. Valt de rekening van ConDoor een keer hoger uit dan gebruikelijk, dan kijkt InBusiness ICT daar uit zichzelf naar. “Ze zien dan bijvoorbeeld dat vanaf een afdeling veel naar een klant in het buitenland wordt gebeld en adviseren hoe we dat anders kunnen aanpakken. Ze denken echt met ons mee en wachten niet af.”

Belcontact heeft prioriteit

Het ergste scenario voor ConDoor is dat de internetverbinding op één van de vestigingen wegvalt. “Bellen doen we met VoIP via internet en in ons contact met klanten is bellen belangrijker dan de mail. Het voordeel van VoIP is dat bij een probleem met de verbinding het hoofdnummer kan worden doorgezet naar een mobiel nummer.”

No-nonsense

De frequentie waarop de heren van de ICT-afdeling schakelen met InBusiness ICT, varieert. De ene periode spreken ze elkaar wekelijks en dan weer even niet. “Onlangs hebben we een aantal nieuwe medewerkers verwelkomd, waarna InBusiness ICT hielp met het aanmaken van hun profielen en afsluiten van abonnementen. Voor al onze ICT-gerelateerde zaken zochten we een no-nonsense partner. Die hebben we met InBusiness ICT gevonden.”