Middenin de coronapandemie werden we bij InBusiness ICT overspoeld met vragen om een specifiek product. De vraag naar dit product was zelfs zó groot, dat we het een aantal maanden niet konden leveren. Inmiddels kunnen we weer aan de vraag voldoen.
Wie in het bijzijn van huisgenoten geconcentreerd wil werken of ongestoord een meeting in wil, zweert bij een goede headset. Tijdens de coronapandemie merkten veel mensen de noodzaak van dit product.
Telefonisten
Bij InBusiness ICT maken we gebruik van de headsets van Poly, vooral omdat we de ruisonderdrukking en geluidskwaliteit zo waarderen. De producten van Poly verkopen we bij InBusiness ICT al vanaf het moment dat we startten met telefonie, in 2002. In die tijd werden headsets vooral gebruikt door telefonisten, die telefoneerden via een vaste telefoon. De vraag was toen een stuk minder groot dan de vraag waar nu al een aantal jaar sprake van is.
Telefoneren via applicaties
Nu we steeds intensiever met computers werken, vinden mensen het prettig beide handen te kunnen gebruiken en tegelijkertijd een goed gesprek te voeren. Steeds vaker bellen we via de computer, met een applicatie zoals Teams van Microsoft of WebEx van Cisco. Van deze applicaties werd volop gebruik gemaakt vanaf het moment dat we niet meer dagelijks bij elkaar konden komen.
Sales en support
Spreek je iemand via de telefoon terwijl je de headset draagt, dan verdwijnt het geluid dat op de achtergrond wordt geproduceerd. Dat is vooral handig voor mensen die in de sales en support werken. Je hoort degene die je aan de lijn hebt luid en duidelijk en de geluiden die zich om jou heen afspelen, verdwijnen.
Eén of twee oren
Werk jij pas echt geconcentreerd wanneer je helemaal geen achtergrondgeluiden hoort? Dan werkt een headset voor beide oren voor jou het prettigst. Wanneer je nog steeds andere geluiden wilt oppikken, leent een headset met één oor zich beter.
Op ons eigen kantoren gebruiken sommige medewerkers de headset gedurende een groot deel van de werkdag, weer anderen dragen de headset alleen tijdens het volgen van een webinar. Bedrijven waar medewerkers de headsets gebruiken via een vaste telefoon, vragen vaak nog om een ondersteuning bij de realisatie ervan. Wij kijken graag met jullie mee naar de best passende oplossing binnen het bedrijf.