Steeds meer MKB’ers gebruiken Microsoft Teams (afgekort Teams) om online te vergaderen, te chatten, bestanden te delen en om samen te werken in bestanden. Daar bovenop is Teams nu ook te koppelen aan de telefooncentrale. Dat noemen we ‘bellen met Teams’. Daarmee belt de gebruiker in Teams ook naar vaste en mobiele nummers. De gebruiker in Teams bereikbaar voor vaste en mobiele bellers. Teams is dan echt de centrale applicatie om te communiceren met klanten en collega’s!
Met Teams Softphone bel je direct vanuit het Teams ‘Gesprekken’ scherm naar andere Teams gebruikers en dus ook naar vaste en mobiele nummers. Je hoeft geen plug-in en andere software te installeren. Alle slimmigheid blijft beschikbaar en beheerbaar in de vertrouwde HIP/KPN telefooncentrale.
Voor wie is bellen met Teams
– Klanten die de bestaande functionaliteiten van de telefooncentrale voor alle of een aantal medewerkers willen blijven gebruiken.
– Klanten die alleen voor een bepaalde groep (dus niet alle medewerkers) willen bellen met Teams.
– Klanten die efficiëntie hoog in het vaandel hebben staan en het belangrijk vinden dat hun medewerkers altijd bereikbaar zijn.
– Niet gestoord willen worden tijdens teamvergaderingen of dat zij mobiel of vast aan het bellen zijn.
– Een alternatief voor het vervangen van vaste toestellen.
Wil je ook teams ervaren met je bestaande telefooncentrale? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.