Integratie Vast en Mobiel

U wilt ook vast en mobiel bereikbaar zijn op één telefoonnummer en eventueel één telefoon gebruiken. Dat kan met de functionaliteit Vast-Mobiel integratie. Bovendien zijn al u collega’s indien gewenst te allen tijde op de hoogte van uw telefoonstatus.

Met vast-mobiel integratie integreert de mobiele telefoon met uw Cloud telefooncentrale (IBConnect). Het mobiele netwerk zorgt er automatisch voor dat elk gesprek via de telefooncentrale wordt afgehandeld. Daarmee is uw mobiele telefoon een volwaardig onderdeel geworden van uw telefooncentrale. Volledig VAMO leveren wij alleen met mobiele abonnementen van KPN.


De integratie Vast-Mobiel geeft u de onderstaande unieke mogelijkheden:

De telefonische beschikbaarheid van de mobiele telefoon is altijd zichtbaar voor collega’s.Het is mogelijk bereikbaarheidsinstellingen per nummer in te stellen. Op het vaste nummer altijd bereikbaar en tijdens kantooruren alleen mobiel.
Medewerkers met een mobiele telefoon kunnen intern met collega’s bellen en gebeld worden.De functies wachtstand, gesprek toevoegen, en/of driegesprek maken en doorverbinden zijn direct te bedienen middels een app op de smartphone.
Er is één voicemail voor vast en mobiel.Een bedrijven telefoongids is beschikbaar
Heeft de gebruiker zowel een mobiele als een vaste telefoon? Dan kun je zelf kiezen op welke telefoon het mobiele en/of het vaste nummer moet bellen.VAMO ondersteunt elke type mobiele telefoon (dus niet alleen smartphones), en er is geen app nodig om met het vaste zakelijke nummer te bellen.
Eenvoudig je telefoonnummer doorschakelen of eventueel de faciliteit niet storen inschakelen.Indien men wachtrijen gebruikt is deelnemen in de wachtrij met de app te activeren en te deactiveren.